Нишлије, удомите малу мацу!

Често имамо обичај да зажмуримо на оба ока када животиње живе у условима који им нису прикладни. Када то кажем полазим од себе.

Немам обичај да се укључујем у активизам овог типа али пошто се то догађа у мојој згради, нисам могао да зажмурим и да се правим како се ништа не догађа а да ми савест остане чиста.

У хаустору моје зграде живи једна мала маца, којој овом приликом тражимо дом. Нико од комшија је не жели па је селе од врата до врата, а ја не могу да је прихватим јер сам студент и често сам одсутан па о мачету не би имао ко да брине.

Маца је јако добра и умиљата и радује се сваком контакту са људима. Рекло би се да није зле нарави јер ниједном није ни испружила нокат ка мени, а камо ли ме огребла.
У одличном је физичком стању, нема никаквих огреботина, повреда и рана.

За удомљавање ове маце морате испунити само један услов: Морате бити из Ниша.

Уколико сте ви заинтересовани да је удомите или знате неког из Ниша ко би волео можете ме контактирати у коментару испод текста или послати поруку на фејсбук страници Здравим разумом против идиотизма.

У супротном, ако Вам није тешко, поделите ову објаву да је види што више људи јер што више људи сазна већа је вероватноћа да ће маца да нађе свој дом.

Унапред хвала свима на помоћи!

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Постави коментар