Кандидат животиња, не политичке партије

Неко је негде на Фејсбуку једном написао како ће Саша Јанковић бити добар председник јер има и воли пса.

Ја имам једног пса, једну велику мацу, две мале маце, једну свињу и једног вепра, и једну овцу и једног овна. И све их волим. Да ли бих ја био бољи кандидат од њега?

Ако узмемо у обзир шта сам све научио од ових животиња – вероватно да бих. И не само од њега већ и од свих до сада најављених кандидата.

Од пса сам научио да су пријатељство и верност неке од најбољих ствари које можете имати у животу. Штета је само што су сви пси верни, без обзира како их третирате, а људи и нису баш па макар били и најбољи према њима.

Од мачака сам научио да не мораш увек поштовати ауторитет и чинити оно што ти је наређено. Обали шољу са стола, обали саксију са симса – шта је најгоре што може да се деси?

Од свиња сам научио да, иако га не можемо видети до краја, једино је небо граница. И још нешто – и ако ти се некада чини да ти је живот ср*ње – не брини! Само гурај и биће боље!

Од оваца сам научио да се тврдоглавост често исплати. Наш ован је једном приликом главом пробио зид. То је прави став за живот у Србији: Главом кроз зид!

Мислим да су моји аргументи јако добри. Да ли бих могао да рачунам на Ваш потпис?

Оставите одговор

