15 најлуђих изјава А. Вучића

Број невероватних изјава нашег врлог Премијера тежи бесконачности, али сам за ову прилику одабрао 15 најлуђих. Живот је тежак када си Премијер, ради се и по 25 сати дневно, скоро сваког дана, спава се по бриселским подовима… Услед умора и нервозе мора и понека глупост да искочи из твојих уста.

Неке од њих су се нашле и у албуму Идиотизам недеље странице Здравим разумом против идиотизма, званичној ФБ страници овог блога. Свака изјава пропраћена је пригодним коментаром.

Па, да почнемо:

1. “Били смо на рубу пропасти, сада смо међу најбогатијим државама Европе!“
Немачка, Енглеска, Француска, Данска, Шведска и Норвешка могу само да нам завиде.

2. “Када ме за десет година смене, неће моћи ни да окрече све фабрике које сам ја отворио!“
Неће, јер неће имати шта да крече.

3. “Узме за једно дете 4.500 и за друго и 11.000 и ето минималне плате, па што да ради?“
Тачно тако! Жене које рађају врше организован удар на буџет!

4. “Настављамо ка EU, а ко хоће другачије нека ме победи на изборима или нека ме убије!“
Их, да те убију па да постанеш “херој“ као Ђинђић.

5. “Немамо нереде и немире на стадионима.“
Нема нема, само ме занима да ли се оне групице разбијених глава враћају са ратишта после сваког дербија.

6. “Кула Београда на води до краја 2016. године!“
Ено, сада сви авиони који полећу са аеродрома Никола Тесла закачињу о њу својим стајним траповима.

7. “Неке земље ЕУ имају десет пута мање медијске слободе.“
У Србији, иначе, цвета слобода медија. Зато се на месечном нивоу судите са новинарима.

8. “У наредних седам до десет дана истина о рушењу у Савамали!“
Не брините се ништа, па тек је осми дан. 138.

9. “Решићемо случајеве спорних приватизација.“
Решава то твој бата одавно.

10. “Нисмо давали 10.000 евра по радном месту!“
Ма, не, нисте. А баш због тога су се и Бангладешани сетили да отворе фабрику код нас. Ускоро ће доћи и Сингапурћани, Пантитју.

11. “Уобичајено је да преузмемо затворенике из Гвантанама.“
Врло честа пракса, заиста, да да. Да се вратимо 70 година у прошлост вероватно би били примљени и затвореници из Аушвица.

12. “Сада ћу намерно да премештам полицијске снаге по Србији, само да би се неки страни амбасадори нервирали.
Александре, признај да то радиш због јефтиних политичких поена и све ће ти бити опроштено.

13. “Верујем у бесу (дату реч) Хашима Тачија и све што из ње исходи!“
Аха, и ја верујем бесном кучету да неће да ме уједе.

14. “Не може у гаћама и чарапама го да шета по кући јер је 19 степени, него хоће 28, па Вучићу ти укључуј грејање!
Ја бих само грејање које плаћам (и до 15.000 појединих месеци). А не мораш ти да укључујеш. За то нам служе топлане.

15. “Али шта да радимо, то је Србија! Па кога ми нисмо убили од својих! Све што је нечему вредело ми смо убили. Карађорђа, Милоша… на крају и премијера Ђинђића.
А шта ће да те подигне у europskim очима ако не ауто-шовинизам. Него, не брини се ти, тебе нико неће да убија јер не вредиш. Ни мало.

Толико за сада. Биће овога још.

Оставите одговор

