Годину дана размишљања у правом смеру

Поштовани пријатељи и пратиоци мог блога,
Са радошћу и поносом вам могу рећи да Мртав Угао данас слави први рођендан.
На Сретење Господње прошле године са радом је почео Мртав Угао.
Годину дана размишљања у правом смеру. Годину дана дисидентског рада. Годину дана борбе против идиотизма.

Пошто је блог од свог почетка био конципиран као нека врста колумне могу рећи да сам ту форму испоштовао, на неки начин. Замисао је била да на недељном нивоу износим свој став о актуелним друштвено-политичким догађајима, што и јесам успео, јер година има 52 седмице а ја на блогу имам 52 објаве. Добра математика, зар не?

Текстови су, углавном, били политичке природе јер је чињеница да највише идиотизма долази из политике, тако да не замерите ми што сам вас претерано оптерећивао политиком, чинио сам то на занимљив начин. Бар се надам.

У новој години решио сам да “проширим хоризонте“ тако да можете очекивати текстове на тему идиотизма у медијима, “сељебритију“ и идиотизме уопште. Глупост је глупост, без обзира на форму, зар не?

Гурамо даље, детектујемо идиотизме, боримо се против истих, на многаја љета!
И нека буде као код Доријана Греја – нек’ место мене стари мој блог.
Уздравље!

torta

Оставите одговор

