Огњени син

Ја сам син Oгња,
Мене храни пламен.
Жар је мој дом,
Душа ми је светлост златна.

Носим ти сунце,
Таму да одагнаш,
Зло црно да спалиш,
И добрим да се штитиш.

Гореће све ватре моје,
Док год светлости има.
Постојаће душа моја,
На небу и у очима.

Вечна је права ватра,
Чува је наша верност.
Боја је она жељна!
Снага у њој је права!

Искра мача пали пламен,
Ватра силна мене штити.
Сунце јаче је од душмана,
Топлотом својом душе наше бодри.

Букнуше ватре!
Севаше сабље!
Жар живота поче да се гаси,
Бој наш сада је свршен…

Победа је света!
Пламеном Твојим она је овенчана.
Син огња вечни је победник
И круном ватреном крунисан.

Искра наша сад спава.
До нове битке,
До новог рата…

ognjeni sin

Фото: Archangel Michael by danieldupre.deviantart.com

Песма о вери и веровању, о рату и ратовању. 

Лазар Лазић 

Оставите одговор

